Keindahan Hidup Saya
Thursday, July 24, 2008
  Mainan kegemaran saya
Hello semua!!
Adakah kamu semua tahu apakah mainan kegemaran saya??
Mainan kegemaran saya ialah beruang Teddy(Teddy Bear) dan kucing..
Saya suka anak patung kucing kerana ia sangat comel dan kucing itu sudah lama bersama keluarga saya.
Daripada abang saya hinga ke saya..
Saya ada banyak patung beruang teddy..
Ia sangat comel dan ada yang besar..
Saya ada satu besar dan banyak kecil.
Saya telah mengumpul tiga puluh lima mainan..
Saya dan kakak saya mengumpul semasa kami kecil hingga dewasa..
Ibu saya memberitahu saya supaya jangan membeli mainan lagi tetapi semasa kami di Johor Baharu,ibu saya membelikan saya patung beruang teddy.
Di situ ada bermacam-macam warna.
Saya memilih warna ungu.
Kerana warna itu warna kegemaran saya.
Maaf saya harus pergi.
Sudah lewat..
Selamat malam..
Bye!
 
Comments: Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home
Cerita tentang hidup Alfa Raihana

Archives
June 2008 / July 2008 / October 2008 / May 2009 /


Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]