Keindahan Hidup Saya
Saturday, June 28, 2008
  MaKaNaN KeGeMaRaN-Gula-gula dan coklat
Saya suka makan coklat dan gula-gula.
Saya suka kerana rasanya sangat lazat.
Saya boleh makan beberapa gula-gula atau coklat dalam satu hari.
Saya tidak akan rasa jelak.
Kadang-kadang saya akan membeli gula-gula dan membuatnya menjadi alas perut.
Tetapi jika saya tidak makan lagi,saya akan rasa lapar.
Keluarga saya tidak akan marah jika saya membeli banyak gula-gula atau coklat.
Tetapi saya harus makan hingga habis.
Jika saya tidak,mereka akan marah saya.
Saya dan kakak saya kadang-kadang akan berebut jika ayah saya membawa pulang coklat.
Coklat dan Gula-gula sangat sedap!
 
Comments: Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home
Cerita tentang hidup Alfa Raihana

Archives
June 2008 / July 2008 / October 2008 / May 2009 /


Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]